Punkt handlowy

Bronie kinetyczne
Bronie lekkie

Pistolety

Changfeng Type 142
4 000 Kredytów


Poziom [4/20]
Celność [5/20]
Magazynek [10/10]
Obrażenia [1d5]

Aby zakupić Changfeng Type 142 wykonaj przelew o wartości 4 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Colt M2138
6 000 Kredytów


Poziom [6/20]
Celność [6/20]
Magazynek [11/11]
Obrażenia [1d6]

Aby zakupić Colt M2138 wykonaj przelew o wartości 6 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Glock 66A
6 400 Kredytów


Poziom [5/20]
Celność [4/20]
Magazynek [16/16]
Obrażenia [1d5]

Aby zakupić Glock 66A wykonaj przelew o wartości 6 400 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Taurus X3
7 200 Kredytów


Poziom [8/20]
Celność [6/20]
Magazynek [10/10]
Obrażenia [1d7]

Aby zakupić Taurus X3 wykonaj przelew o wartości 7 200 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Super Shorty 3*
6 400 Kredytów


Poziom [6/20]
Celność [5/20]
Magazynek [2/2]
Obrażenia [1d8]
*miniaturowa wersja strzelby

Aby zakupić Super Shorty 3* wykonaj przelew o wartości 6 400 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Pistolety maszynowe

Steyr TMP-3
6 800 Kredytów


Poziom [7/20]
Celność [5/20]
Magazynek [30/30]
Obrażenia [1d6+1]

Aby zakupić Steyr TMP-3 wykonaj przelew o wartości 6 800 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

MP-15
7 200 Kredytów


Poziom [6/20]
Celność [6/20]
Magazynek [30/30]
Obrażenia [1d6]

Aby zakupić MP-15 wykonaj przelew o wartości 7 200 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

PP-2245
7 600 Kredytów


Poziom [8/20]
Celność [8/20]
Magazynek [20/20]
Obrażenia [1d6]

Aby zakupić PP-2245 wykonaj przelew o wartości 7 600 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

FN P100
8 400 Kredytów


Poziom [9/20]
Celność [8/20]
Magazynek [50/50]
Obrażenia [1d7]

Aby zakupić FN P100 wykonaj przelew o wartości 8 400 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!
Karabiny szturmowe


Norinco Type 137 AR
7 600 Kredytów


Poziom [8/20]
Celność [7/20]
Magazynek [30/30]
Obrażenia [1d6/3d6]

Aby zakupić Norinco Type 137 AR wykonaj przelew o wartości 7 600 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

AK-147
8 000 Kredytów


Poziom [9/20]
Celność [8/20]
Magazynek [30/30]
Obrażenia [1d7/3d7]

Aby zakupić AK-147 wykonaj przelew o wartości 8 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Colt M-31
9 000 Kredytów


Poziom [10/20]
Celność [10/20]
Magazynek [30/30]
Obrażenia [1d6/3d6]

Aby zakupić Colt M-31 wykonaj przelew o wartości 9 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

HK G-13
10 000 Kredytów


Poziom [12/20]
Celność [11/20]
Magazynek [50/50]
Obrażenia [1d7+1/3d7+3]

Aby zakupić HK G-13 wykonaj przelew o wartości 10 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!
Bronie ciężkie


Karabiny maszynowe

RPK-46
12 000 Kredytów


Poziom [10/20]
Celność [8/20]
Magazynek [100/100]
Obrażenia [1d10]

Aby zakupić RPK-46 wykonaj przelew o wartości 12 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

M251
14 000 Kredytów


Poziom [11/20]
Celność [9/20]
Magazynek [200/200]
Obrażenia [1d10]

Aby zakupić M251 wykonaj przelew o wartości 14 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

MG-6
16 200 Kredytów


Poziom [12/20]
Celność [10/20]
Magazynek [100/100]
Obrażenia [1d10+1]

Aby zakupić MG-6 wykonaj przelew o wartości 16 200 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

PK-2100M
18 000 Kredytów


Poziom [13/20]
Celność [9/20]
Magazynek [200/200]
Obrażenia [1d10+2]

Aby zakupić PK-2100M wykonaj przelew o wartości 18 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Strzelby

Mossberg 600
14 000 Kredytów


Poziom [8/20]
Celność [6/20]
Magazynek [6/6]
Obrażenia [1d10]

Aby zakupić Mossberg 600 wykonaj przelew o wartości 14 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

SPAS-20
16 000 Kredytów


Poziom [9/20]
Celność [7/20]
Magazynek [8/8]
Obrażenia [1d10+1/3d10]

Aby zakupić SPAS-20 wykonaj przelew o wartości 16 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

AA-112
17 500 Kredytów



Poziom [12/20]
Celnośc [8/20]
Magazynek [18/18]
Obrażenia [1d10+1/3d10]

Aby zakupić AA-112 wykonaj przelew o wartości 17 500 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Karabiny wyborowe

Kel-Tec SU-26
10 000 Kredytów


Poziom [11/20]
Celność [15/20]
Magazynek [15/15]
Obrażenia [1d6]

Aby zakupić Kel-Tec SU-26 wykonaj przelew o wartości 10 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Colt M44
12 000 Kredytów


Poziom [12/20]
Celność [16/20]
Magazynek [10/10]
Obrażenia [1d8+1]

Aby zakupić Colt M44 wykonaj przelew o wartości 12 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Remington 900
18 000 Kredytów


Poziom [14/20]
Celność [17/20]
Magazynek [5/5]
Obrażenia [1d10+2]

Aby zakupić Remington 900 wykonaj przelew o wartości 18 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

M102
25 000 Kredytów


Poziom [15/20]
Celność [19/20]
Magazynek [4/4]
Obrażenia [2d10]

Aby zakupić M102 wykonaj przelew o wartości 25 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Pozostałe

Wyrzutnia Rakiet (atmosferyczna)
100 000 Kredytów


Poziom [20/20]
Celność [18/20]
Magazynek [1/1]
Obrażenia [2d10+6]

Aby zakupić Wyrzutnia Rakiet (atmosferyczna) wykonaj przelew o wartości 100 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Wyrzutnia Rakiet (kosmiczno-atmosferyczna)
300 000 Kredytów


Poziom [20/20]
Celność [18/20]
Magazynek [1/1]
Obrażenia [4d10]

Aby zakupić Wyrzutnia Rakiet (kosmiczno-atmosferyczna) wykonaj przelew o wartości 300 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Bronie laserowe

Pistolet Laserowy J&J Company
6 000 Kredytów


Poziom [6/20]
Celność [7/20]
Magazynek [3/3]
Obrażenia [2d8, wybierasz niższy wynik]

Aby zakupić Pistolet Laserowy J&J Company wykonaj przelew o wartości 6 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Pistolet laserowy Arkham LS.2
15 000 Kredytów


Poziom [10/20]
Celność [8/20]
Magazynek [6/6]
Obrażenia [1d8+2]

Aby zakupić Pistolet laserowy Arkham LS.2 wykonaj przelew o wartości 15 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Pistolet laserowy Arkham LS.1
21 000 Kredytów


Poziom [12/20]
Celność [10/20]
Magazynek [7/7]
Obrażenia [1d8+3]

Aby zakupić Pistolet laserowy Arkham LS.1 wykonaj przelew o wartości 21 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Karabin laserowy LS.1
56 000 Kredytów


Poziom [11/20]
Celność [14/20]
Magazynek [80/80]
Obrażenia [1d10+5]

Aby zakupić Karabin laserowy LS.1 wykonaj przelew o wartości 56 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Karabin laserowy LS.2
26 000 Kredytów


Poziom [11/20]
Celność [12/20]
Magazynek [50/50]
Obrażenia [1d8+2]

Aby zakupić Karabin laserowy LS.2 wykonaj przelew o wartości 26 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Bronie białe

Pałka elektryczna
2 000 Kredytów


Poziom [3/20]
Precyzja [6/20]
Obrażenia [1d6+1] (przy trafieniu przeciwnik robi rzut [1d10], jeśli wynik będzie równy bądź wyższy niż 7, zostaje sparaliżowany na jedną turę)

Aby zakupić Pałka elektryczna wykonaj przelew o wartości 2 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Nóż myśliwski
600 Kredytów


Poziom [2/20]
Precyzja [5/20]
Obrażenia [1d6]

Aby zakupić Nóż myśliwski wykonaj przelew o wartości 600 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Palnik plazmowy
20 000 Kredytów


Poziom [8/20]
Precyzja [7/20]
Obrażenia [2d6+1, wybierasz lepszy wynik]

Aby zakupić Palnik plazmowy wykonaj przelew o wartości 20 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Bicz wysokonapięciowy
40 000 Kredytów


Poziom [12/20]
Precyzja [13/20]
Obrażenia [1d8+2]

Aby zakupić Bicz wysokonapięciowy wykonaj przelew o wartości 40 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Wibro-Katana (dostępna głównie w RCA)
80 000 Kredytów


Poziom [17/20]
Precyzja [15/20]
Obrażenia [1d12+2]

Aby zakupić Wibro-Katana (dostępna głównie w RCA) wykonaj przelew o wartości 80 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Kombinezony lekkie

Kombinezon Hennes & Mauritz
5 500 Kredytów


Ubiór przeznaczony dla ludzi wykonujących swoją pracę w próżni lub w miejscach gdzie brakuje tlenu. Jego największą zaletą jest przystępna cena, która sprawia że jest obowiązkowym elementem garderoby każdego początkującego kosmonauty.

Poziom: [2/20]
Deflektory: [4/20]
Bonusy: brak

Aby zakupić Kombinezon Hennes & Mauritz wykonaj przelew o wartości 5 500 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Kamizelka kuloodporna
10 500 Kredytów


Niezwykle stary, ale wciąż skuteczny wynalazek który od pokoleń ratuje ludzkie życia. Zwykła kevlarowa kamizelka, którą można ukryć pod garniturem jest wciąż bardzo popularna wśród wszystkich osobistości które obawiają się nagłego zamachu na swoje życie.

Poziom: [2/20]
Deflektory: [7/20]
Bonusy: brak
Kamizelka kuloodporna nie chroni użytkownika przed próżnią.

Aby zakupić Kamizelka kuloodporna wykonaj przelew o wartości 10 500 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Kombinezon "Shield"
20 000 Kredytów


Kombinezon "Shield" – Popularny wśród marsjańskich górników i techników znajdujących się na RSS, zapewnia ochronę przed wszelkimi szkodliwymi warunkami zewnętrznymi. Często stosowany jest także przez piratów, jako tania alternatywa dla kombinezonów klasy wojskowej.

Poziom: [5/20]
Deflektory: [9/20]
Bonus: +3 PS do umiejętności "Poruszanie się w próżni".

Aby zakupić Kombinezon "Shield" wykonaj przelew o wartości 20 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Kombinezon wojskowy H&M Kevlar
40 500 Kredytów


Nieco przestarzały już pancerz który niegdyś służył do celów wojskowych. Teraz, odrzucony przez mocarstwa na rzecz nowszych i lepszych alternatyw, służy głównie zapaleńcom i piratom.

Poziom: [6/20]
Deflektory: [11/20]
Bonusy: brak

Aby zakupić Kombinezon wojskowy H&M Kevlar wykonaj przelew o wartości 40 500 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Kombinezon wojskowy Eagle
65 500 Kredytów


Zaprojektowany do celów wojskowych, ten model kombinezonu znajduje się na wyposażeniu praktycznie każdego wojskowego statku obydwu planet.

Poziom: [8/20]
Deflektory: [12/20]
Osłony: [3/20]
Bonus: +3 PS do umiejętności "Poruszanie się w próżni"

Aby zakupić Kombinezon wojskowy Eagle wykonaj przelew o wartości 65 500 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Kombinezon Wspomagany Comrade
80 000 Kredytów


Wytwarzany ekskluzywnie dla sił specjalnych RCA, ten elitarny pancerz wspomaga swojego użytkownika praktycznie w każdej czynności, jednocześnie zapewniając należytą ochronę. Dostęp do niego mają tylko i wyłącznie członkowie sił specjalnych mocarstwa, choć mniej lub bardziej udane kopie można znaleźć czasem na czarnym rynku.

Poziom: [16/20]
Deflektory: [10/20]
Osłony: [5/20]
Bonus:
+2 PS do umiejętności "Unik", "Lekka broń kinetyczna" i "Lekka broń laserowa"
+3 PS do umiejętności "Spostrzegawczość"

Aby zakupić Kombinezon Wspomagany Comrade wykonaj przelew o wartości 80 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Kombinezony ciężkie

Pancerz wojskowy "Buran"
85 000 Kredytów


Obowiązkowy kombinezon każdego żołnierza wojsk specjalnych rosyjsko-chińskiej armii, niedostępny poza terenem RCA. Wyjątkowa wytrzymałość (wytrzymuje ostrzał z broni kinetycznej oraz laserowej) rekompensuje ograniczenie ruchów.

Poziom [12/20]
Deflektory [13/20]
Osłony [10/20]
Bonus: +2 PS do umiejętności "Ciężka broń kinetyczna"
Wady:
-2 PS do umiejętności związanych z cechą Zręczności z wyjątkiem "Lekkiej broni kinetycznej" i "Lekkiej broni laserowej". Postać zawsze jest traktowana jakby miała umiejętność "Uniki" na poziomie nie większym niż [5/20].

Aby zakupić Pancerz wojskowy "Buran" wykonaj przelew o wartości 85 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Pancerz wojskowy "Earthshaker"
95 000 Kredytów


Ciężki kombinezon używany początkowo przez siły antyterrorystyczne USA. Jest w stanie wytrzymać ostrzał z większości broni konwencjonalnej, jednakże znacząco ogranicza ruchy co czyni uniki wręcz niemożliwymi.

Poziom: [13/20]
Deflektory: [14/20]
Osłony: [10/20]
Bonus: +2 PS do umiejętności "Ciężka broń kinetyczna".
Wady:
-2 PS do umiejętności związanych z cechą Zręczności z wyjątkiem "Lekkiej broni kinetycznej" i "Lekkiej broni laserowej".
Postać zawsze jest traktowana jakby miała umiejętność "Uniki" na poziomie nie większym niż [5/20].

Aby zakupić Pancerz wojskowy "Earthshaker" wykonaj przelew o wartości 95 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Pancerz wojskowy "Panzerwagen"
110 000 Kredytów


Standardowe wyposażenie jednostek specjalnych Federacji Narodów Europejskich składa się m.in. na ten kombinezon. Dbałość o jakość wykonania sprawia, że noszenie tego cacka jest czystą przyjemnością dla żołnierzy. Wytrzymały i całkiem elastyczny, jest niestety niedostępny poza FEN.

Poziom [14/20]
Deflektory [15/20]
Osłony [13/20]
Bonus: +2 PS do umiejętności "Ciężka broń kinetyczna" oraz "Ciężka broń laserowa"
Wady:
-2 PS do umiejętności związanych z cechą Zręczności z wyjątkiem "Lekkiej broni kinetycznej" i "Lekkiej broni laserowej". Postać zawsze jest traktowana jakby miała umiejętność "Uniki" na poziomie nie większym niż [6/20]

Aby zakupić Pancerz wojskowy "Panzerwagen" wykonaj przelew o wartości 110 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Pancerz wojskowy "Space Marine"
115 000 Kredytów


Ciężki kombinezon stosowany przez najlepszych najemników. Zapewnia doskonałą ochronę przed wrogim ogniem, choć nie sprawdza się tak dobrze podczas starć z użyciem broni laserowej. Wyposażony jest dodatkowo w system wspomagający celność.

Poziom: [15/20]
Deflektory: [16/20]
Osłony: [13/20]
Bonus: +3 PS do umiejętności strzeleckich.
Wady:
-3 osłon przeciwko broni laserowej.
-3 PS do umiejętności związanych z cechą Zręczności z wyjątkiem "Lekkiej broni kinetycznej" i "Lekkiej broni laserowej".

Aby zakupić Pancerz wojskowy "Space Marine" wykonaj przelew o wartości 115 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Implanty

Night's Eye
50 000 Kredytów


Jeden z pierwszych, a zarazem najprostszych implantów na rynku. Przystosowany do soczewki oka wszczep pozwala widzieć w ciemności, jak w biały dzień. Zasięg działania wynosi 35 metrów, zaś moc słabnie, im bliżej do tej granicy.

Aby zakupić Night's Eye wykonaj przelew o wartości 50 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Cat's Ear
70 000 Kredytów


Dzięki badaniom niewielka blaszka wprowadzona pod czaszkę pozwala słyszeć więcej, niż przeciętny człowiek (+4 do testów nasłuchiwania).

Aby zakupić Cat's Ear wykonaj przelew o wartości 70 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Universe+
50 000 Kredytów


Podstawowy wszczep AR nijak ma się do mocy obliczeniowej tego cudeńka. Jest ulubionym modelem graczy, ale i biznesmenów. Szybszy dostęp do internetu, więcej pamięci na przechowywanie danych, dostęp do sieci w każdym miejscu na planecie, a nawet dalej.

Aby zakupić Universe+ wykonaj przelew o wartości 50 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Russian Acrobat
70 000 Kredytów


Nie każdy potrafi robić szpagaty – ale ze specjalnym implantem na pewno się ich nauczy! Russian Acrobat pozwala na większą mobilność ciała, nie tylko w kwestiach wymagających założenia nogi na głowę (+2 do testów akrobatyki oraz skradania się).

Aby zakupić Russian Acrobat wykonaj przelew o wartości 70 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Sniper's Eye
70 000 Kredytów


Numer jeden wśród implantów wybieranych przez członków służb specjalnych. Zainstalowany, pozwala przełączać obraz ze zwykłego na termowizyjny, a także pełni funkcję lornetki z powiększeniem do 10 razy.

Aby zakupić Sniper's Eye wykonaj przelew o wartości 70 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Strongman
150 000 Kredytów


Strongman to nie tylko pojedyncza blaszka wszczepiona pod czaszkę delikwenta. To cały zestaw montowany w newralgicznych miejscach ciała, pozwalający na większy udźwig oraz krzepę, bez zbędnego trenowania i ćwiczenia mięśni miesiącami (+1 do Siły, +2 do trzech wybranych statystyk z Siły).

Aby zakupić Strongman wykonaj przelew o wartości 150 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Cyclist
120 000 Kredytów


Rowerzysta to kolejny zestaw implantów wspomagających tym razem pracę organów – czyli płuc i serca, a także mięśni, co pozwala na przeżywanie jeszcze intensywniejszych doznań podczas maratonu bądź wspinania się na najwyższy szczyt Ziemi (+1 do Kondycji, +2 do wszystkich statystyk z Kondycji)!

Aby zakupić Cyclist wykonaj przelew o wartości 120 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Dexter
160 000 Kredytów


Gibkość ciała ciężko jest trenować po osiągnięciu wieku dorosłego – a przynajmniej tak było, aż do wynalezienia Dextera! Po zaimplementowaniu wszczepu niestraszne będzie robienie szpagatów w próżni czy niespostrzeżony krok (+1 do Zręczności, +2 do 5 wybranych statystyk ze Zręczności oprócz Otwierania Zamków).

Aby zakupić Dexter wykonaj przelew o wartości 160 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Einstein's Mind
200 000 Kredytów


Koniec z wyśmiewaniem przez za małe IQ. Od dzisiaj, dzięki Einstein's Mind, jednemu niepozornemu implantowi wszczepionemu prosto do mózgu, niestraszne będą obliczenia matematyczne. Od dzisiaj tajemnice wszechświata nie będą tajemnicami (+1 do Intelektu, +2 do pięciu wybranych statystyk z Intelektu).

Aby zakupić Einstein's Mind wykonaj przelew o wartości 200 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Sixth Sense
140 000 Kredytów


Dzięki Szóstemu Zmysłowi żadne ludzkie zachowanie nie będzie miało żadnych tajemnic, intuicja zawsze będzie wiedziała najlepiej, zaś uszy wychwycą nawet najlżejszy podejrzany ruch. Od dzisiaj wszystko stanie się jaśniejsze – a to wszystko dzięki jednemu implantowi (+1 do Percepcji, +2 do wszystkich statystyk z Percepcji).

Aby zakupić Sixth Sense wykonaj przelew o wartości 140 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Surgeon's Hands
80 000 Kredytów


Potrzeba niesamowitej precyzji, by grzebać we wnętrznościach umierającego człowieka bądź samodzielnie składać delikatny, mały mechanizm. Z tym implantem stanie się to jeszcze łatwiejsze (+2 do testów Medycyny związanych z chirurgią, Sztuki – Rzeźbiarstwo, Otwierania Zamków oraz Rzemiosła – implantów).

Aby zakupić Surgeon's Hands wykonaj przelew o wartości 80 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!

Angelic Voice
50 000 Kredytów


Chcesz śpiewać, jak profesjonalista, ale w zamian za to wyjesz niczym wilk do księżyca w pełni? Angelic Voice ma na to rozwiązanie (+4 do Sztuki – śpiewanie)!

Aby zakupić Angelic Voice wykonaj przelew o wartości 50 000 Kredytów na konto o nazwie Punkt handlowy. Pamiętaj, aby w komentarzu zawrzeć nazwę przedmiotu, który chcesz kupić!